inglise

The most important item in the 10-Q is that sales were back and going in the right direction. The company even called out this 18% growth, that would have been more if the weather hadn't closed several stores in February. In addition, the company stated that the sales would have been more but they did ZERO promotions! So 18% v. last year (yes, it was covid impacted) but per store v. 2019 up almost 10%. Wait till they begin advertising and a relaunch of the new Tuesday Morning brand. Oh, I forgot, the sales numbers were great, even being 35% low on inventory levels!!

eesti

10-Q kõige olulisem element on see, et müük oli tagasi ja kulges õiges suunas. Ettevõte kutsus isegi seda 18% kasvu välja, see oleks olnud rohkem, kui ilm poleks veebruaris mitu poodi sulgenud. Lisaks teatas ettevõte, et müüki oleks olnud rohkem, kuid nad tegid ZERO pakkumisi! Nii oli eelmisel aastal 18% võrreldes jah (jah, see oli ebamugav), kuid poe v. 2019 kohta peaaegu 10%. Oodake, kuni nad hakkavad reklaamima ja taaskäivitavad uue Tuesday Morning kaubamärgi. Oh, ma unustasin, müüginumbrid olid suured, isegi varude tasemel 35% madalad !!

Tolge.ee | Kasutustingimused

Järgige kindlasti tõlgitavate tekstide kirjalikke reegleid ja keeli. Üks olulisemaid asju, mida kasutajad Tolge.ee tõlkesüsteemi kasutamisel peaksid meeles pidama, on see, et tõlkimisel kasutatud sõnu ja tekste hoitakse andmebaasis ja jagatakse saidi sisus teistele kasutajatele. Seetõttu palume teil tõlkeprotsessi ajal sellest probleemist teadlik olla. Kui te ei soovi, et teie tõlked saidi sisus avaldataks, võtke ühendust: → "Kontakt" e-posti teel. Kui vastavad tekstid on saidi sisust eemaldatud.


Privaatsuspoliitika

Kolmandate osapoolte teenusepakkujad, sealhulgas Google, kasutavad küpsiseid reklaamide esitamiseks, mis põhinevad kasutaja eelmistel külastustel teie veebisaidil või muudel veebisaitidel. Google'i reklaamiküpsiste kasutamine võimaldab tal ja tema partneritel teie kasutajatele reklaame esitada vastavalt teie saitide ja / või muude Interneti-saitide külastusele. Kasutajad saavad isikupärastatud reklaamidest loobuda, külastades jaotist Reklaamiseaded. (Teise võimalusena saate suunata kasutajad loobuma kolmandast isikust müüja küpsiste kasutamisest isikupärastatud reklaamide jaoks, külastades veebisaiti www.aboutads.info.)